De krachtige en perfect afgestelde motor, uitgerust met vloeistofkoeling, een DOHC-cilinderkop met 4 kleppen en een 6-versnellingsbak, levert 15 pk, het maximaal toegestane vermogen in de A1-categorie. Hij zal je overtuigen door zijn geluid, zijn soepele werking en zijn hoge prestaties.
Bij VOGE weten we dat een sterke motor een frame van hetzelfde niveau verdient. Daarom is de VOGE R125 voorzien van een modern frame, intern geproduceerd via een geautomatiseerd proces, wat in grote mate bijdraagt aan het lage totaalgewicht van 136 kg. In combinatie met het tweekanaals ABS-systeem, de upside-down voorvork en de monoshock achter met instelbare veervoorspanning, biedt de R125 een uitzonderlijk rijgedrag.
Dragspelsinnehåll
| Type | Eencilinder, viertakt, vloeistofgekoeld, DOHC met 4 kleppen |
| Koeling | Vloeistofgekoeld |
| Brandstofsysteem | Elektronische injectie (EFI) |
| Boring x slag (mm) | 57,3 x 48,4 |
| Cilinderinhoud (cc) | 124,8 |
| Compressieverhouding | 12,1:1 |
| Maximaal vermogen (pk / rpm) | 15 / 9.500 |
| Maximaal koppel (Nm / t/min) | 12,0 / 8.500 |
| Koppeling | Meerplaatskoppeling in oliebad |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| CO₂-uitstoot (g/km) | 52 |
| Gehomologeerd verbruik (l/100 km) | 2,3 |
| Frame | Multibuizenframe |
| Voorvering | Hydraulische voorvork van 35 mm |
| Achtervering | Schokdemper met linksysteem, instelbare veervoorspanning |
| Voorband | 110/70R17 M/C 54H |
| Achterband | 140/60R17 M/C 63H |
| Voorrem | Schijf (276 mm), remklauw met 2 zuigers |
| Achterrem | Schijf (220 mm), remklauw met 1 zuiger |
| ABS | Tweekanaals |
| Lengte (mm) : | 1.941 |
| Breedte (mm) : | 795 |
| Hoogte (mm) : | 1.070 |
| Wielbasis (mm) : | 1.310 |
| Gehomologeerd drooggewicht (kg) : | 126 |
| Zithoogte (mm) : | 795 |
| Tankinhoud (l) : | 10 |
| Kleur-LCD-scherm: | Ja |
| Versnellingsindicator: | Ja |
| Brandstofniveau: | Ja |
| Verbruik: | Ja |
| Tijd: | Ja |
| Spanning: | Ja |
| Volledige LED-verlichting: | Ja |
| USB-aansluiting: | Ja |