VOGE DS900X
VOGE DS900X

VOGE DS900X

12.999

Inclusief BTW en BPM
MET 5 JAAR GARANTIE
 

De VOGE DS900X is een premium adventuremotor, ontworpen voor rijders die veelzijdigheid, prestaties en comfort zoeken. Met zijn krachtige 895 cm³ tweecilindermotor en geavanceerde technologie onderscheidt hij zich zowel op de weg als offroad.

Met 94 pk en 95 Nm koppel biedt de DS900X een soepele acceleratie en een krachtige maar gecontroleerde rijervaring. Of je nu vertrekt voor lange tochten of dynamisch rijdt in veeleisende omstandigheden, deze motor past zich aan elke situatie aan.

Maximumvermogen (kW)
0
Maximumvermogen (pk)
0
Cilinderinhoud (cm3)
0

Innovatie en veiligheid in elk detail

Uitgerust met een Bosch geavanceerde 6-assige IMU tilt de DS900X de veiligheid naar een hoger niveau. Dankzij realtime-informatie over de positie en dynamiek van de motorfiets kon VOGE de DS900X voorzien van Cornering ABS, waardoor het blokkeren van de wielen wordt voorkomen, zelfs bij remmen in bochten wanneer de motor helt ligt.

Deze vooruitgang wordt aangevuld met het tractiecontrolesysteem (TCS), dodehoekradar en het noodremsignaleringssysteem, waardoor de DS900X een van de technologisch meest geavanceerde motorfiets op het gebied van veiligheid is.

SPECIFICATIES

Dragspelsinnehåll

Type Tweecilinder met 270° krukas en balansas, dubbele bovenliggende nokkenassen (DOHC) en vier kleppen per cilinder
Koeling Vloeistofkoeling met oliekoeler
Smering Halfdroog carter met dubbele oliepomp
Brandstofsysteem Elektronische injectie van BOSCH
Boring x slag (mm) 86 × 77
Cilinderinhoud (cc) 895
Compressieverhouding 11,5:1
Maximaal vermogen (pk / rpm) 95 / 8.250
Maximaal koppel (Nm / t/min) 95 / 8.250
Koppeling Meerplaatskoppeling in oliebad met antiterugslag-systeem
Versnellingsbak 6 versnellingen
CO₂-uitstoot (g/km) 99
Gehomologeerd verbruik (l/100 km) 4,9
Frame Gesloten perimeterframe van stalen buizen met afneembaar subframe achteraan
Voorvering Kayaba upside-down voorvork van 43 mm, instelbaar in veervoorspanning, uitgaande demping en ingaande demping
Veerweg voor 198 mm
Achtervering Monoshock instelbaar in uitgaande demping en veervoorspanning, met afstandsbediening
Veerweg achter 198 mm
Stuurdemper Ja
Voorband Tubeless Pirelli Scorpion Trail II – 90/90-21
Achterband Tubeless Pirelli Scorpion Trail II – 150/70R17
Voorrem Brembo-systeem met dubbele schijf van 305 mm, remklauwen met dubbele zuiger en radiale hoofdremcilinder
Achterrem Brembo-systeem met schijf van 265 mm en enkzuigerremklauw
ABS Tweekanaals ABS, uitschakelbaar op beide wielen
Lengte (mm) : 2.325
Breedte (mm) : 940
Hoogte (mm) : 1.420
Wielbasis (mm) : 1.580
Gehomologeerd gewicht zonder vloeistoffen (kg) : 220
Zithoogte (mm) : 825
Minimale bodemvrijheid (mm) : 190
Tankinhoud (l) : 17
7″ TFT-scherm: Ja
Connectiviteit: Ja
Smartphone-mirroring: Ja
3 jaar gratis toegang tot Carbit Ride: Ja
Versnellingsindicator: Ja
Bandenspanning (TPMS): Ja
Buitentemperatuur: Ja
Verbruik: Ja
Spanning: Ja
4 rijmodi: Ja
Uitschakelbare tractiecontrole (TCS): Ja
Bochten-ABS (« Cornering ABS »): Ja
Cruisecontrol (CCS): Ja
Dodehoekradar voor obstakeldetectie: Ja
Keyless startsysteem: Ja
Snelschakelaar up & down (QSS): Ja
Noodremsignaal (ESS): Ja
Volledige LED-verlichting: Ja
Mistlampen: Ja
Gespaakte tubeless velgen: Ja
Verwarmde handvatten: Ja
Verwarmd bestuurderszadel: Ja
Verstelbaar windscherm: Ja
Handkappen: Ja
Carterbescherming: Ja
USB- en 12V-aansluiting: Ja
HD-frontcamera: Ja
Middenstandaard: Ja
Valbeugels: Ja
Bagagedrager: Ja

DETAILS DIE EMOTIE OPWEKKEN

WANNEER DE WEG EEN AVONTUUR WORDT